زمان بندی جلسات کلاسهای جبرانی دوره متوسطه از شبکه آموزش اعلام شد. به گزارش اداره اطلاعرسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه به نقل از معاونت آموزش متوسطه، طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، برای جبران بخشی از عقب ماندگیهای درسی دانشآموزان و استمرار روند آموزش دروس شاخه نظری، طی هماهنگی با شبکه آموزش، مقرر شد از روز شنبه ۱۰ اسفند ماه، آموزش دروس پایههای دهم، یازدهم و دوازدهم از طریق شبکه آموزش سیما بصورت زنده انجام شود. این آموزشها در هفته آینده بصورت زنده و در هفتههای بعد بصورت ضبط شده ارائه میشود.
فرگشت...ما را در سایت فرگشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165